Jak zwrócić lub zareklamować produkt.
ZWROTY
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:
SOEMI – magazyn zwrotów
soemi@soemi.pl lub pisemnie na adres:
95-002 Palestyna
ul. Południowa 13D
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i dowodem zakupu, który otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.
REKLAMACJA
Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
SOEMI – magazyn zwrotów
soemi@soemi.pl lub pisemnie na adres:
95-002 Palestyna
ul. Południowa 13D
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu, który otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.
2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
5. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.
6. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.
7. Wymagamy dołączenia paragonu do zwrotu